23:25 Як зробити матеріали на сайті привабливими для пошуковиків |
У попередніх статтях ми говорили про те, як зробити матеріали на сайті зручними для читання. Сьогодні ми розповімо про те, як зробити матеріали на сайті привабливими для пошукових систем, а значить і більш доступними для читачів. Ця стаття входить в цикл статей блогу Публікуємо контент грамотно". Ознайомитися з повним циклом можна за посиланням. Читайте також: Частина 1. Зовнішній вид матеріалів на сайті Частина 2. Обираємо шрифт для сайту Частина 3. Як підвищити якість матеріалів? Підхід до оптимізації контенту для пошукових систем У першу чергу потрібно розуміти, що метою оптимізації контенту є поліпшення ранжирування матеріалу у видачі пошукових систем. Ранжування відбувається по певних ключових фразах, які містяться у вашому матеріалі. Тобто в процесі оптимізації матеріалу ми повинні зробити акцент на ті фрази, за якими хочемо отримати переходи з пошукових систем. І, що не менш важливо, матеріал повинен відповідати очікуванням користувача, який переходить на ваш сайт. Що входить в оптимізацію контенту: підбір ключових фраз; розміщення ключових фраз в заголовку title; розміщення ключових фраз в метатегах; вказівка ключових фраз в самому матеріалі: h1-h6, alt, strong, em; вказівка ключової фрази в ЧПУ. Підбір ключових фраз Перед створенням матеріалу або в процесі оптимізації контенту для пошукових систем необхідно скласти перелік фраз, які ляжуть в основу матеріалу. Іншими словами, якщо ви зібралися написати про щось, спробуйте проаналізувати цю тему на предмет частотності згадок в пошукових запитах. Так ви зможете вчасно скорегувати матеріал і залучити більше відвідувачів. Адже ви будете писати про те, що дійсно цікаво людям. Як виконати аналіз або підбір ключових фраз? Існує безліч інструментів для цього. Від онлайн-варіантів, таких як http://wordstat.yandex.ru, http://megaindex.ru до програмних, таких як Keycollector (http://www.key-collector.ru/). Розглянемо це питання на прикладі сервісу від "Яндекс": Припустимо, ви відмінно розбираєтеся в системі uCoz і хочете написати яку-небудь інструкцію. Цей сервіс допоможе знайти найкращий варіант для статті. Просто введемо "ucoz як зробити" і подивимося на результати: Цифри в правій колонці списку — це кількість показів в місяць. Просто виберіть відповідну тему і почніть писати. Головною помилкою є спроба оптимізувати одну статтю під кілька абсолютно різних ключових фраз. Візьміть собі за правило: одна стаття — одна ключова фраза. Якщо ви знаєте, про що хочете написати, то просто введіть тему в полі на сайті wordstat.yandex.ru. Наприклад, "ucoz як зробити фавикон" не дасть нам якихось відвідувань: Тому ми спробуємо прибрати зайві слова з фрази, щоб узагальнити запит: "ucoz favicon". Як видно, ця ключова фраза не дасть значущою відвідуваності. Тому можна подивитися запити по одному слову "favicon", розширити тему майбутнього матеріалу, провести міні-дослідження на тему іконок і опублікувати гідний матеріал, який буде цікавий не тільки користувачам uCoz. Зверніть увагу, що в правій колонці наводиться список схожих матеріалів. Завдяки їм ви також можете розширити або змінити тему майбутнього матеріалу. Розміщення ключових фраз в заголовках title і h1 За розміщення ключової фрази в заголовках title h1 і відповідає, як правило, шаблон "Сторінка матеріалу". Зайдіть в панель управління і виберіть у головному меню: Дизайн — Управління дизайном (шаблони). У списку виберіть у потрібному модулі шаблон сторінки матеріалу і коментарів до нього (в модулі "Інтернет-магазин", наприклад, це шаблон "Сторінка товарів"). Потрібно переконатися, що в шаблоні є змінна $ENTRY_TITLE$ або $SEO_TITLE$ в тезі <title>: Тепер перевіримо заголовок h1. Він повинен розташовуватися перед основним вмістом статті (до змінної $MESSAGE$) і містити в собі $ENTRY_TITLE$: Тут слід бути обережним, тому що заголовки h1 і title можуть перебувати в глобальних блоках. Таке буває рідко, але якщо не знайдете потрібний код, перевірте всі блоки. Розміщення ключових фраз в метатегах Дана можливість з легкістю здійснюється в рамках пакетів платних послуг: "Оптимальний", "Максимальний", "Магазин". Досить перейти в Преміум-налаштування SEO-модуля: Після включення опції на сторінці додавання/редагування матеріалу з'являться додаткові поля $SEO_TITLE$, $SEO_DESCRIPTION$, $SEO_KEYWORDS$: Тепер, коли нам відомі імена змінних, можна вказати їх в шаблоні сторінки матеріалу: Користувачам інших пакетів слід задіяти додаткові поля для розміщення meta description і meta keywords або обмежитися набором змінних $ENTRY_TITLE$, $CAT_NAME$, $BRIEF$. Вказівка ключових фраз в матеріалі: h2-h6, alt, strong, em Коли ви створюєте матеріал по темі, важливо опрацювати його структуру. Саме структура визначається заголовками h2-h6. У візуальному редакторі це - "Заголовок 2", "Заголовок 3": Не потрібно в точності копіювати ключову фразу в підзаголовках. Це не додасть зручності при побіжному перегляді матеріалу. Але якщо є можливість включити в підзаголовок частина фрази або суміжні запити, буде відмінно. При розміщенні зображень вкажіть альтернативний текст картинки: alt. Якщо в матеріалі використовується скріншот, а змінна $SCREEN_URL$ розміщена в шаблоні, перевірте альтернативний текст і у неї: При виділенні ділянок тексту у візуальному редакторі: використовуються теги strong em і для напівжирного та курсивного накреслення відповідно: Важливо не зловживати тегами strong і em. Ми вже говорили раніше про те, що для того, щоб зробити акцент на важливої думки, досить виділити одну фразу. Вказівка ключової фрази в ЧПУ ЧПУ — людині зрозумілий URL. Він включається в Загальних налаштуваннях панелі керування сайтом: Після включення опції в посилання, що веде на сторінку матеріалу, буде додано назва матеріалу (наприклад, в транслітерації латиницею: "nazvanie-materiala"). Змінити ЧПУ можна на сторінці редагування матеріалу (поле "Назва відображається в URL"). У 99% випадків редагування ЧПУ після додавання матеріалів не потрібно. В URL потрапить назва матеріалу. Якщо ви прочитали статтю спочатку, то розумієте, що в назві повинна бути ключова фраза, а значить вона потрапить в посилання на матеріал. Сторінка оптимізована? Ви виконали все, що було написано в цій статті. Але як зрозуміти, наскільки добре оптимізована під сторінка пошуковий запит? Для цього можна скористатися сервісом аналізу релевантності сторінки запиту. Вкажіть запит, посилання на сторінку з матеріалом (матеріал повинен бути активний) і клацніть "Перевірити": Результат аналізу: Найкращий результат 100%. Але навіть 75% вже буде непоганим показником того, що ваша сторінка оптимізована в достатній мірі. источник: http://blog.ucoz.ru/researches/seo_optimization |
|
Всего комментариев: 0 | |