23:25
Як зробити матеріали на сайті привабливими для пошуковиків
У попередніх статтях ми говорили про те, як зробити матеріали на сайті зручними для читання. Сьогодні ми розповімо про те, як зробити матеріали на сайті привабливими для пошукових систем, а значить і більш доступними для читачів.
Ця стаття входить в цикл статей блогу Публікуємо контент грамотно".
Ознайомитися з повним циклом можна за посиланням.

Читайте також:
Частина 1. Зовнішній вид матеріалів на сайті
Частина 2. Обираємо шрифт для сайту
Частина 3. Як підвищити якість матеріалів?

Підхід до оптимізації контенту для пошукових систем

У першу чергу потрібно розуміти, що метою оптимізації контенту є поліпшення ранжирування матеріалу у видачі пошукових систем. Ранжування відбувається по певних ключових фразах, які містяться у вашому матеріалі.

Тобто в процесі оптимізації матеріалу ми повинні зробити акцент на ті фрази, за якими хочемо отримати переходи з пошукових систем. І, що не менш важливо, матеріал повинен відповідати очікуванням користувача, який переходить на ваш сайт.

Що входить в оптимізацію контенту:
підбір ключових фраз;
розміщення ключових фраз в заголовку title;
розміщення ключових фраз в метатегах;
вказівка ключових фраз в самому матеріалі: h1-h6, alt, strong, em;
вказівка ключової фрази в ЧПУ.

Підбір ключових фраз

Перед створенням матеріалу або в процесі оптимізації контенту для пошукових систем необхідно скласти перелік фраз, які ляжуть в основу матеріалу.

Іншими словами, якщо ви зібралися написати про щось, спробуйте проаналізувати цю тему на предмет частотності згадок в пошукових запитах. Так ви зможете вчасно скорегувати матеріал і залучити більше відвідувачів. Адже ви будете писати про те, що дійсно цікаво людям.

Як виконати аналіз або підбір ключових фраз? Існує безліч інструментів для цього. Від онлайн-варіантів, таких як http://wordstat.yandex.ru, http://megaindex.ru до програмних, таких як Keycollector (http://www.key-collector.ru/).

Розглянемо це питання на прикладі сервісу від "Яндекс":


Припустимо, ви відмінно розбираєтеся в системі uCoz і хочете написати яку-небудь інструкцію. Цей сервіс допоможе знайти найкращий варіант для статті. Просто введемо "ucoz як зробити" і подивимося на результати:


Цифри в правій колонці списку — це кількість показів в місяць. Просто виберіть відповідну тему і почніть писати.

Головною помилкою є спроба оптимізувати одну статтю під кілька абсолютно різних ключових фраз. Візьміть собі за правило: одна стаття — одна ключова фраза.

Якщо ви знаєте, про що хочете написати, то просто введіть тему в полі на сайті wordstat.yandex.ru. Наприклад, "ucoz як зробити фавикон" не дасть нам якихось відвідувань:


Тому ми спробуємо прибрати зайві слова з фрази, щоб узагальнити запит: "ucoz favicon".


Як видно, ця ключова фраза не дасть значущою відвідуваності. Тому можна подивитися запити по одному слову "favicon", розширити тему майбутнього матеріалу, провести міні-дослідження на тему іконок і опублікувати гідний матеріал, який буде цікавий не тільки користувачам uCoz.

Зверніть увагу, що в правій колонці наводиться список схожих матеріалів. Завдяки їм ви також можете розширити або змінити тему майбутнього матеріалу.

Розміщення ключових фраз в заголовках title і h1

За розміщення ключової фрази в заголовках title h1 і відповідає, як правило, шаблон "Сторінка матеріалу". Зайдіть в панель управління і виберіть у головному меню: Дизайн — Управління дизайном (шаблони). У списку виберіть у потрібному модулі шаблон сторінки матеріалу і коментарів до нього (в модулі "Інтернет-магазин", наприклад, це шаблон "Сторінка товарів").


Потрібно переконатися, що в шаблоні є змінна $ENTRY_TITLE$ або $SEO_TITLE$ в тезі <title>:


Тепер перевіримо заголовок h1. Він повинен розташовуватися перед основним вмістом статті (до змінної $MESSAGE$) і містити в собі $ENTRY_TITLE$:


Тут слід бути обережним, тому що заголовки h1 і title можуть перебувати в глобальних блоках. Таке буває рідко, але якщо не знайдете потрібний код, перевірте всі блоки.

Розміщення ключових фраз в метатегах

Дана можливість з легкістю здійснюється в рамках пакетів платних послуг: "Оптимальний", "Максимальний", "Магазин". Досить перейти в Преміум-налаштування SEO-модуля:


Після включення опції на сторінці додавання/редагування матеріалу з'являться додаткові поля $SEO_TITLE$, $SEO_DESCRIPTION$, $SEO_KEYWORDS$:


Тепер, коли нам відомі імена змінних, можна вказати їх в шаблоні сторінки матеріалу:


Користувачам інших пакетів слід задіяти додаткові поля для розміщення meta description і meta keywords або обмежитися набором змінних $ENTRY_TITLE$, $CAT_NAME$, $BRIEF$.

Вказівка ключових фраз в матеріалі: h2-h6, alt, strong, em

Коли ви створюєте матеріал по темі, важливо опрацювати його структуру. Саме структура визначається заголовками h2-h6. У візуальному редакторі це - "Заголовок 2", "Заголовок 3":


Не потрібно в точності копіювати ключову фразу в підзаголовках. Це не додасть зручності при побіжному перегляді матеріалу. Але якщо є можливість включити в підзаголовок частина фрази або суміжні запити, буде відмінно.

При розміщенні зображень вкажіть альтернативний текст картинки: alt.


Якщо в матеріалі використовується скріншот, а змінна $SCREEN_URL$ розміщена в шаблоні, перевірте альтернативний текст і у неї:


При виділенні ділянок тексту у візуальному редакторі:


використовуються теги strong em і для напівжирного та курсивного накреслення відповідно:


Важливо не зловживати тегами strong і em. Ми вже говорили раніше про те, що для того, щоб зробити акцент на важливої думки, досить виділити одну фразу.

Вказівка ключової фрази в ЧПУ

ЧПУ — людині зрозумілий URL. Він включається в Загальних налаштуваннях панелі керування сайтом:


Після включення опції в посилання, що веде на сторінку матеріалу, буде додано назва матеріалу (наприклад, в транслітерації латиницею: "nazvanie-materiala"). Змінити ЧПУ можна на сторінці редагування матеріалу (поле "Назва відображається в URL").

У 99% випадків редагування ЧПУ після додавання матеріалів не потрібно. В URL потрапить назва матеріалу. Якщо ви прочитали статтю спочатку, то розумієте, що в назві повинна бути ключова фраза, а значить вона потрапить в посилання на матеріал.

Сторінка оптимізована?

Ви виконали все, що було написано в цій статті. Але як зрозуміти, наскільки добре оптимізована під сторінка пошуковий запит?

Для цього можна скористатися сервісом аналізу релевантності сторінки запиту. Вкажіть запит, посилання на сторінку з матеріалом (матеріал повинен бути активний) і клацніть "Перевірити":


Результат аналізу:


Найкращий результат 100%. Але навіть 75% вже буде непоганим показником того, що ваша сторінка оптимізована в достатній мірі.

источник: http://blog.ucoz.ru/researches/seo_optimization
Категория: офіційний блог uCoz | Просмотров: 708 | Добавил: Admin | Теги: Як зробити матеріали на сайті прива | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar